Alustame arendust 2026. aastal
Erihoolekanne
Kõik erihoolekande korraldamiseks vajalikud protsessid alates hooldusplaani koostamisest kuni riikliku rahastaja nõuetele vastava arvelduse ning aruandluse korraldamiseni.
Mõeldud erihoolekande asutustele ja kohalikele omavalitsustele
Katab kogu hooldusteenuse elutsükli: planeerimine, teenuse osutamine, arveldamine, analüüs ja aruandlus
Toob kokku kõik osapooled: kliendi, lähedased, hooldustöötajad ja ametiasutused
Turvaline ja usaldusväärne lahendus, mis vastab GDPRi ja tervishoiustandardite nõuetele
Lihtsam hoolealuste ja teenuste haldus
Kõik hoolealuste andmed ja tegevuskavad ühes süsteemis – detailne ülevaade, läbipaistev dokumenteerimine ja Sotsiaalkindlustusameti nõuetele vastav teenuse planeerimine.
-
Detailse kliendikaardi haldamine
-
Teenuste päeviku ja logi pidamine
-
Erihoolekande tegevuskava juhtimine
-
Ööpäevaringse erihoolekande planeerimine
Juhtimine ja töökorraldus
Rollipõhised tööriistad juhile ja hooldajale aitavad hallata töövoogu, juhtumeid ja personali.
-
Rollipõhine töölaud
-
Avatud juhtumite jälgimine
-
Juhtumite register
Töökorraldus, mis säästab aega
Planeeri töökorraldus nutikalt – süsteem loob selged graafikud, arvestab ületunnid ja puhkused ning edastab info automaatselt töötajatele.
-
Töögraafikute haldus
-
Ülesannete jagamine töötajatele ja meeskondadele
-
Ööpäevaringne toetus ja turvalisus
Automatiseeritud arveldus ja aruandlus
Automaatne arveldus ja aruandlus vähendavad vigade riski ning lihtsustavad rahastajate nõuete täitmist.
-
Arved
-
Aruanded
Portaal lähedastele
Lähedased saavad iseteenindusportaalis ajakohase ülevaate teenuse kulgemisest ja hooldusplaanidest – usaldus ja kaasatus kasvavad.
-
Tegevuskava ja hooldusplaanide vaatamine
-
Igapäevaste tegevuste ja aruannete jälgimine
-
Arengu- ja hinnanguraportite kinnitamine digitaalselt
-
Arvete ja dokumentide ülevaade