HomeCare
Koduhooldus
HomeCare on tehisintellektil põhinev ja integreeritud platvorm koduhoolduse tulevikuks
Loodud koduhooldusteenuse pakkujatele ja omavalitsustele
Katab kogu töövoo algusest lõpuni: planeerimine, hooldusteenuse osutamine, arveldamine, raporteerimine
Ühendab kõik osapooled: hooldustöötajad, kliendid, lähedased ja ametiasutused
Turvaline, vastavuses GDPRi ja tervishoiustandarditega
Terviklik kliendihaldus ja teenuste planeerimine
Kõik kliendiandmed ja teenuste planeerimine ühes süsteemis – läbipaistev, järjepidev ja kvaliteeti tagav.
-
Hoolealuste ja kontaktide haldus
-
Hooldusvajaduse hindamine
-
Hooldusplaanide haldus ja meeldetuletused
-
Tööde planeerimine hooldusjuhile
-
Töögraafikute haldus
Praktilised tööriistad hooldajatele
Hooldajad saavad igapäevase töö mugavalt ja turvaliselt dokumenteerida – info liigub kohe ka juhile.
-
Interaktiivne hoolduspäevik
-
Patsientide jälgimised
-
Juhtumite register
Laohaldus ja varude juhtimine
Täielik kontroll ravimite ja inkotoodete üle. Varud on reaalajas nähtavad ning arvestus täpne ja usaldusväärne.
-
Ravimite arvestus
-
Inkotoodete arvestus
-
Inventuurid
-
Sissekanned ja lisatud failid
-
Lao hetkeseisu jälgimine
Automatiseeritud arveldus ja aruandlus
Automaatne arveldus ja aruandlus vähendavad vigade riski ning lihtsustavad rahastajate nõuete täitmist.
-
Arved
-
Aruanded
Portaal lähedastele
Lähedased saavad iseteenindusportaalis ajakohase ülevaate teenuse kulgemisest ja hooldusplaanidest – usaldus ja kaasatus kasvavad.
-
Hooldusplaanide vaatamine
-
Päevikute ja aruannete jälgimine
-
Digitaalne kinnitamine
-
Arvete ja dokumentide ülevaade
-
Ravimiplaani ülevaade